Våt dag ja det har regnet veldig i dag, hålke ja det blir det nå.

 

 

 

Dagen min har vært litt bedre i dag selv om det har regnet så det har sprutet ute, hvis det blir kjøligere nå så blir det speilblank hålke. Jeg er blitt ei pyse når det gjelder glatte selv med brodder, er bare en ting som er sikkert jeg må ut en tur er jo bare å gå forsiktig.

 

I dag så har jeg vært på en liten tur i regnet, var oppe hos venninnen min på kaffe og skravling. Var også en tur oppe på butikken for henne sånn at hun fikk i hus det hun trengte for helgen, jeg skal handle inn litt for helgen i morgen trenger ikke så mye bare ett par ting.

 

Jeg hadde en riktig god søvn i natt så da ble dagen litt bedre.

 

Nå er det tv som er i gang, ja tv er det eneste selskapet mitt hver kveld.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

4 kommentarer
      1. Jeg har kost meg med tv og lest meg opp på blogger, har vært en dårlig blogg leser de siste dagene. Blir nok ikke lenge før jeg kryper til køys. for nå går øya i kryss.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og god natt.

        Klem fra meg til deg.

    1. ja,det tv er godt å ha,blir litt titting på det,bra du fikk sovet bedre,ha en fin lørdag,blir vel en kafetur her,klem fra Tove

      1. Har blitt en del i dag/kveld også tv titting med andre ord, jeg fikk sove godt i natt også.

        Lørdagen har vært bra den var litt glatt så det var godt jeg har brodder mye sol og litt vind.

        Ønsker deg en kjempe fin kveld og en god natt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg