Varmen slår meg helt ut, har da vært på tur i dag også bade det er godt det.

 

 

 

Denne varmen slår meg helt ut nesten av, gikk meg tur tidlig på morgenen i dag. Da jeg kom hjem så ringte venninnen min hun lurte på om jeg ville komme opp på en kopp kaffe, og det gjorde jeg selvfølgelig er så gått å ha noen og prate med også. Kan jo ikke sitte å prate med veggen da vil jo naboene tro jeg er blitt gal, men ensomheten gjør en nesten gal til slutt.

 

Da jeg kom hjem igjen så bestemte jeg meg for å ta en tur til og den gikk ned til elva, på min faste plass som jeg får lov å bade helt alene å det syntes jeg er kjempedeilig. Måtte jo pakke den ene foten min inn i en bærepose så ikke bandasjen og såret blir vått, for en infeksjon i det vil jeg ikke ha blir godt når jeg får tatt stingene sånn at jeg slipper og drive å pakke inn foten i plast.

 

Nå skal jeg snart ta meg en kald dusj, så skal jeg løpe i gang stekepanna sånn at jeg kan steke meg noen kyllingklubber til kveldskos på lørdagskvelden. Har lagt ørreten i fryseren de blir gode å ha til dårligere tider for de kommer det veit jeg, så da skal ikke min fryser være tom for jeg skal jo til tannlegen i slutten av denne måneden og det er ikke gratis akkurat. Skulle ønske det hadde inngått i egenandels ordningen men den gang ei, så da må en ut med noen tusen selv om man ikke har råd til det. Men det kommer aldri til å skje at det blir gratis å gå til tannlegen heller ikke slik at det inngår i egenandels ordningen slik som det er å gå til legen.

 

Nei nå får jeg avslutte her så jeg ikke fremstår som ei sutre kjerring eller tigger for det vil skje nå tenker jeg. Men det er det ikke det er bare realitetene som er slik tanna mi knakk for tre måneder siden, så da er det vel på tide å få gjort noe med den.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg