Varmen slår meg fullstendig ut, hva gjør vel det for nå skal jeg finne senga.

 

 

 

Varmen slår meg helt ut og det er godt at jeg kan kalle en dag for en dag og bare gå inn å finne senga for nå er natten snart her, heter seg at en ikke skal sove bort sommernatten men tro meg det skal jeg snart gjøre.

 

For nå er jeg så trøtt og sliten at det er vanskelig å se hva jeg faktisk skriver her, ja for øynene mine glir igjen hele tiden sånn at det tar tid før jeg blir ferdig.

 

Nei nå skal jeg krype under dynetrekket og se om jeg kan få noen timer med søvn, for det syntes jeg at jeg både fortjener og har krav på etter en lang dag gjør ikke du haha.

 

Med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Tenker at du sov godt i natt. Jeg slokna på sofa i går etter noen timers vask i campingvogna og spikerteltet. Sov som en stein i natt og sov helt til halv ni. Godt med en god natts søvn. Regnet mye i går, og akkurat nå ser jeg et gløtt av sol. Men spørs hvor lenge det varer. haha. Nyt søndagen. Klem til deg fra meg.

      1. Sovnet i 05.00 tiden og sov til klokken var rundt 10.00 da sov jeg som en sten så jeg kan si jeg har sovet godt i natt, her blåser det nå friskt og godt og solen skinner det er deilig med den luftingen som vinden gir. Håper dere får litt sol og varme snart også så dere ikke regner bort, virker som landet er delt i to som det pleier synd men sant.

        Ja jeg skal nyte søndagen, det er en deilig dag for da gjør jeg klar alt jeg skal gjøre på morgenen i morgen.

        Ønsker deg en kjempefin søndag, får nyte de solstrålene dere har og kose seg.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg