Varmen er avtatt litt, er mer lufting i dag.

 

 

 

I dag morges var det mer levelige temperaturer så vi tok oss en litt lengre morgentur før klokken 09.00, for da var det veldig luftig og godt men nå er det blitt mer lummert igjen så det skal ikke forundre meg om det blir tordenvær i dag også. Jeg kjenner det på kroppen at det blir dårlig vær men det får bare komme for vi har heldigvis ikke styringen på været, så en får skrive innlegg nå i tilfelle for jeg er ikke på nettet hvis det blir torden.

 

Så tok vi morgentur nummer to da gikk vi opp til ei venninne av meg for og skravle litt, og hun trengte noe i butikken så jeg gikk opp og handlet det for henne og litt til meg selv også. Så nå skal jeg bare slappe av og ta dagen som den kommer, har ingen planer om noen ting for legger jeg planer så får en ikke gjort dem når man har hodepine da får en bare slappe av og ta dagen som den kommer.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Det var litt mer levelig da jeg stod opp. Nå er det like klamt og varmt igjen her. I natt lynte det i timevis langt unna. Jeg så lynglimtene i det fjerne…rene blitzlampene, men hørte ikke torden, så det var nok veldig langt borte.

      1. Ja har vært det samme her levelig da jeg sto opp nå er det varmt og klamt igjen, ingen lyn sett bare hørt buldringen i natt og da sov jeg godt etter hvert.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg