Varm lørdag og ikke mange flasker å finne.

 

 

 

Så er jeg kommet meg hjem og inn igjen for ute er det for varmt å bevege seg, har brukt dagen til nå å se etter tomflasker men den gang ei fant fem stykker som blir 10 kroner kommer ikke langt med det etter dagens priser spør du meg så den tieren kan jeg spare til det blir flere.

 

Nå skal jeg smøre meg ett knekkebrød med leverpostei for å få i meg litt næring, blir nok en kopp kaffe til og ett glass med vann.

 

Så skal jeg slappe av fram til kveldingen når solen er gått ned for å ta en ny tur ut for å titte etter flasker, blir litt svalere å være ute når solen er gått ned for dagen får jeg håpe.

 

Lag dere en kjempefin ettermiddag og sommerkveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg