Våren er kommet det merkes.

 

 

 

Så er våren kommet å det merkes med rennende øyne som klør som ett helvete, svir gjør dem også nesen jaja hva skal en si nyser så snørra renner. Folk tror jo enda at folk som nyser og hoster har korona men slik er det ikke, det har seg slik at pollen sesongen har startet og mange som er allergiske mot pollen de nyser og hoster om hverandre det er jo ikke korona.

 

Jeg er i den båten allergi noe jeg og mange andre ikke kan noe for, jeg begynte med allergimedisiner i midten av februar som forebyggende sånn at det kanskje ikke skulle bli så ille når pollen sesongen startet her. Men det kunne jeg bare ha latt være for nå er jeg der som jeg pleier å være i mars med rennende og kløende øyne, nysing og hosting og tett som ei potte sånn er det bare jeg med sikkert mange flere med meg der det har startet pollen sesongen. Været er kjempefint med strålende sol og nå nesten 10 grader, så i dag blir det å være ute i det fine været.

 

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg