Var sol fra morgenen men nå ser det ut til at det kan bli dunder og brak vær.

 

 

 

Dagen startet med sol og fint vær, men det varer ikke ut dagen for nå ser det ut til å kunne bli et forrykkende uvær. Det får en ta da det kommer, så jeg får kose meg så lenge det varer.

 

Da jeg sto opp i dag så ble jeg veldig overrasket for jeg lå blant de 20 mest leste blogger i går på 17.mai, det hadde jeg ikke trodd men det er jo veldig moro da så lenge det varer.

 

I dag har jeg vært oppe hos venninnen min og gjort noe ærender for henne, så gikk jeg hjem og nå bøtter det ned igjen så  det blir å være inne resten av dagen.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Kjedelig med det været, men det bedrer seg vel snart. Er kommet hjem og andre dose er satt. Kan et bli litt bivirkninger men det er man jo klar over.
      Er overskyet men det var sol tidligere i dag og 15 grader. Men det varer visst ikke lenge. Skjønner at du føler deg dum når du trodde det brant. Men var det engangsgrill så burde vedkommende ikke ha brukt det på en veranda uten at man hadde gardert med noe brannsikkert under den grillen. Du handlet i god tro vil jeg si. Gratulerer med 20 plassen så lenge det varer! Nyt kvelden, snart kommer Sommerhytta og vi får se hvordan uteboden blir. Klem til deg fra meg.

      1. Kjedelig ja men nå skinner solen og det er godt over 20 grader, så det varierer veldig dette været. Ja de bivirkningene som kan komme etter andre dose det veit vi jo om, jeg fikk med info skriv om det da jeg fikk første dose.

        Det var en engangsgrill og her i borettslaget har vi ikke lov å benytte annet enn elektrisk grill det står i reglementet, han fikk det opp på ett glassbord og hadde vann tilgjengelig. Ja jeg gjorde jo det handlet i god tro. Jo takk for jeg tror at i morgen så er jeg nede igjen der jeg pleier tro meg.

        Ønsker deg en kjempefin kveld, og kos deg med sommerhytta for det skal jeg.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg