Var på en liten tur i dag, var litt kaldt ute i dag syntes jeg.

 

 

Det er like mye snø nå men dette er ett bilde fra arkivet, men det kunne like gjerne vært tatt i dag.

 

Gikk meg en tur i solskinn og godt over – 10 grader den ble ikke som i går , men det er godt å bare komme seg ut en tur.

 

Prøvde meg på å måke litt på verandaen min, men det ble bare med  forsøket for det var bare så vidt jeg fikk opp døra på gløtt så jeg ga opp der jeg.  For jeg må måke selv så da får det være i en måned til i alle fall, for da kan jeg belaste armen litt mer enn det jeg kan nå.

 

Er godt det er sport på tv ja  det er håndball i dag også, det er moro  å se på de kampene  som spilles for det er jo en potensiell motstander til Norge senere i mesterskapet.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Styret vet jo at du har brukket håndleddet, og da kan de sende en til å måke vekk snøen mener nå jeg. Snødde litt i natt, men det er mildvær og det tiner.Godt at det ikke regner. Flott at du får dine turer og har mindre vondt. Fortsatt god bedring. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det vet de veldig godt, det skjer ikke at de sender noen til å måke vekk den snøen uten at jeg må betale for det og det er ikke aktuelt fra min side.

        Godt at det ikke regner hos dere, her er jeg glad at det er -15 grader for ellers hadde det vært blank klink is på veiene.

        Det er så deilig å komme meg ut på tur, det er så deilig at smertene er nesten borte og at når de kommer så er de til å leve med.

        Takker så mye det går bedre men det er jo bare å ta tiden til hjelp.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg