Var på en kjempe fin tur i dag, selv om det små regnet litt.

Reklame | Cellbes.

 

 

 

 

Var veldig deilig å gå en lang og forfriskende tur i lett regn, men hva gjør vel det om det yrer litt ute nei det er noe jeg driter i. Ja rett og slett for da er det ikke så mange som gidder å gå på tur, å da behøver en ikke å være redd for å møte noen har nå blitt litt mer forsiktig nå som coronaen har begynt å spre seg med rekord fart det har blitt mange nye på kort tid som er blitt smittet.

 

Men uansett så skal jeg gå en lang tur i morgen også med hansker og håndsprit i veska pluss bæreposer til å samle tomflasker, for det har blitt en vane at søndag så skal jeg gjøre det i morgen også. Er ikke for at jeg må det er deilig å ha litt ekstra i kontanter ikke bare på konto, de kan jeg spare lengst mulig for de varer jo ikke evig heller så da er det bare å bruke dagen i morgen til det jeg pleier.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

 

Zoey//Caprice //Cellbes//Cellbes//Freequent

4 kommentarer
    1. Godt å kom seg ut.
      Bra du er forsiktig. Trenger ikke å være der alle andre er.
      Viktig å vask hendene med såpe og vann.
      Sprite når det ikke e tilgang til å vask.

      Ha en fin lørdags kveld.
      Klem

      1. Ja en må ta sine forhåndsregler nå i denne tiden, har engangshansker og håndsprit i veska nå om dagen. Er litt vanskelig å finne vann og såpe når en er ute på tur, så da er håndsprit en bra løsning.

        Ønsker deg en kjempefin søndag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Ha en fin søndag. Her har det regna – og fjellene er hvite.
      Typisk høst- overgang til vinter-vær.

      1. Ja det er typisk overgang mellom høst og vinter, jeg gleder meg til vinteren jeg men det er meg da. Har hatt en fin søndag til nå. Jeg er mer glad i hverdagene jeg, helgene kan bli litt for ensomme og langtekkelige.

        Ønsker deg en kjempefin søndag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg