Var jo fint vær i starten av dagen.

 

 

 

 

 

Det var kjempe fint vær og sol fra morgenen av i dag, men nå er det helt overskyet og ser ut til å bli regn. Ja hva gjør vel det det er jo høsten så da må en regne med litt ustabilt vær og temperaturer som er til å holde ut, jeg har vært på den plassen jeg pleier å bade på sommeren deilig å være der for da er man alene. Har ikke vært i form til å være så mye blant folk, jeg føler meg så dum og liten i dag men alle har vel dager som en vil være i fred for man har ikke selvtillit til å være blant så veldig mye folk.

 

Så i dag så har det faktisk vært selv bestemt at jeg ville være alene, er ikke godt å ha det slik og da er det best å ikke blande seg sammen med altfor mye mennesker rundt seg. På veien bort dit jeg var i dag så går det to hester som er så fine og selskapssyke, og de dyrene er så god å være blant for de er så rolige og fine så til og med jeg slapper av med dem i nærheten.

 

Bilde er fra i sommer.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

10 kommentarer
    1. Så godt at du kommer deg ut litt.
      Jeg er mest hjemme. Å gå ut alene er ikke aktuelt (i alle fall ikke uten medisin).
      Angst er no dritt!!
      Ha en fortsatt fin dag!

      1. Ja angst er ikke enkelt det er faktisk som du sier noe dritt. Jeg må klare meg uten medisiner for legen min mener at det er best.

        Jeg må ut for å bytte mening jeg det å gå tur er den beste medisin for meg mener legen så da får en bare prøve på det.

        Ønsker deg en riktig fin dag.

    2. De hestene er så fine! Har hesteskrekk så nærmer meg ikke dem uten at eieren er med. Høsten kommer med ustabilt vær. Regnet litt her også. Kjekt at du snart får de nye brillene og da må vi få se. Synes ikke noe om folk som skal rakke en ned. Får du stygge kommentarer og hets slett det med en gang. Ønsker deg en fin mandag. Klem fra nord. 🥰 PS. Gratulerer med fin plassering! 👏🏻

      1. Hester er fine dyr og disse er så snille og rolige, har drevet litt med hest før så redd er jeg ikke men jeg forstår dem som er det. Ja jeg fikk to som aldri så dagens lys i kommentarfeltet mitt, de ble slettet med en gang sånn er det bare.
        Ja selvfølgelig skal dere få se de nye brillene. Ønsker deg en kjempe fin mandag og mandagskveld. Klem fra meg til deg.

        Jeg ble kjempe glad da jeg så at jeg var kommet så høyt opp på lista.

      1. Ja en kjempe fin dag, ble veldig overrasket og glad da jeg så at jeg var så langt oppe på lista. Det er jo takket være dere lesere som er innom da og leser, så tusen takk.

        Ønsker deg å en virkelig fin ettermiddag.

        Klem fra meg til deg.

    3. Hei.
      Må ha ditt tlf nr for å sende pakken nu.slik at du får sms.du kan vel skriv nr her og slett etterpå

      1. Å du kan tenke deg hvor overrasket når jeg oppdaget at jeg lå på 19 plass, det hadde jeg aldri trodd jeg skulle gjøre.

        Ønsker deg en riktig god natt og sov godt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg