Vannet var deilig så jeg har vært og badet..

 

 

I dag så har jeg vært og badet ingen bilder tatt, så dere får bare ta ordene som bevis. Jeg og Elvis gikk nedover elva og fant en kjempe fin liten perle der det ikke var strie strømmer som det er i resten av elva, tok et bilde ved der Elvis badet rakk ikke å ta bilde av ham når han er i vannet men jeg tok et bilde ved der han pleier og bade.

 

 

Har også et bilde fra i fjor som er tatt på en av våre morgenturer på vei opp til hu mor når hun levde, på en av de varmeste dagene i fjor sommer.

 

 

Dette er ikke så langt unna der jeg kastet meg i vannet i dag, vi satt og koste oss i flere timer dette er ett av de stedene jeg finner roen så jeg går dit veldig ofte. Jeg bruker naturen som terapi har jo ingen andre som hjelper meg, jeg er faktisk alene med alt til og med kommunen mener jeg ikke er syk nok for å få noen hjelp. Så da må en finne andre måter og takle alle livets utfordringer på.

 

 

Aud-Marit

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg