Våknet med ett smell i dag.

 

 

 

Morgen var ikke akkurat rolig her og ikke dagen heller, det var ikke torden eller en bil som bulket det var faktisk at de startet med sprenging ute på gårdsplassen. Nå har vi ventet i tre år på at de skulle utvide parkeringsplassen her ute med to plasser, ja her i borrettslaget så tar ting tid men tre år er vel litt i overkant spør du meg men slik er det bare. De holdt på fram til for en time siden jeg har ikke sittet hjemme i hele dag da for da hadde jeg blitt fullstendig gal, har da gått meg en lang å fin tur i sprutende regnvær men med det bråket som var her hjemme så var det godt å få hvilt både ører og hode i noen timer.

 

I kveld blir det litt håndball Vipers mot Storhamar foreløpig så kjører Vipers over Storhamar, klokken 20.00 så skal jeg se på sommerhytta så da får håndball være håndball.

 

Ellers så skal jeg ta livet med ro resten av kvelden.

 

Lag dere en fin fin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg