Vakker solnedgang i kveld den siste kvelden i dette året.

 

På ettermiddagen i dag så la jeg meg litt på sofaen for å slappe av, men så sovnet jeg og sov i en times tid og da tenkte jeg at dette trengte jeg å slappe av litt. Våknet opp til denne vakre himmelen og dens fine lys, da måtte jeg bare ut på verandaen og ta et bilde som jeg syntes var fantastisk fint.

 

Ble ikke lange innlegget men det går vel bra, bare en snartur innom før jeg skal ut med han lille Elvis før helvete bryter løs med fyrverkeriet. Da er det liten vits i å prøve å gå ut en tur.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg