Våken som bare det, hvorfor skal det være så vanskelig?

 

 

 

Jeg lurer på hvorfor det skal være så vanskelig å finne roen i kroppen, har ikke funnet den enda så jeg sto bare opp igjen er ikke enkelt å få sove når kroppen verker. Så da er det bare å karre seg opp igjen, så det ser ut til å bli en ny lang natt blir jo helt utslitt av å ha det sånn. Er jo blitt vant til det uansett er det vanskelig å ha mange søvnløse netter selv om de ikke er sammenhengende lenger, det er bare en til to ganger i uken nå i stede for en uke i slengen som før.

 

Får prøve å få meg litt søvn etter hvert  på sofaen for i senga klarer jeg ikke å finne roen i natt, skulle nesten tro at jeg har laken skrekk i natt veit ikke hva jeg er redd for.  Nå skal jeg ta en tur ut blir ikke langt, bare rundt ved sykehuset det tar fem minutter å gå den runden så det kan bli to runder og så skal jeg inn igjen å legge meg på sofaen å se om det blir noen timer med søvn.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Samme her. Vondt overalt, negative tanker og jeg måtte bare stå opp. Satt oppe en liten stund, og da jeg kom i senga så sovnet jeg i halv tre tiden i natt. Havner vel på sofa i løpet av dagen. Men må på butikken i dag med munnbind på. Klem til deg fra meg

      1. Jeg sto opp klokken 03.00 det var ingen sjans å få sove, så jeg sto opp igjen å har ikke lagt meg ned siden. Blir nok sofaen her også i løpet av dagen, har vært på en liten tur på morgen kvisten.

        Skal på tur igjen i løpet av dagen.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg