Vært på tur er så glad for at jeg slipper dette julestria, den får bli som den blir for min del.

 

 

 

Ja her blir det ikke mye julestress er ferdig med alt nå, så nå kan jeg nyte dagene fram til jul med å gå fine turer i byens gater å se på alt lyset som er rundt omkring. I dag så kjøpte jeg en blomst til venninnen min, ikke noe dyr blomst men hun fortjente den virkelig og som jeg leste i ett innlegg i går husker ikke hvilken men det var noe sånt som å gi dem man er glad i en oppmerksomhet ikke bare til jul eller bursdag men ellers i året også. Og en ting til det behøver ikke koste mye kan jo være en sjokolade eller en liten hjemmelagd snop, for meg kan det ikke være noe veldig dyrt men bare det er med hjerte så er det det som betyr noe.

 

Jeg er ferdig med julestria mi har bare igjen og kjøpe inn litt mat og det gjør jeg jo hver uke, skal ikke ha store julemiddagen jeg skal bare ha noe jeg blir mett av så er det greit. Veit ikke enda hva jeg skal ha til jule middag i år men noe blir det, det jeg skulle på ble avlyst for det var for få påmeldte sånn kan det gå. Er jo vant til å feire julen alene så det går helt greit for meg, går jo mye fint på tv på julaften og jeg skal kose meg med det og noe snop har også kjøpt en gave til meg selv det blir ett par ullsokker i år for det trenger jeg. Skulle ønske jeg kunne strikket dem selv men nei det kan jeg ikke sliter med fingrene for tiden, så jeg kjøpte noen i på CUBUS dette er ikke reklame for dem jeg bare nevner hvor jeg kjøpte meg en julegave til meg selv.

 

I dag så har jeg gått meg en lengre ettermiddagstur i byen for å se på alle lysene fra julegata og julegrana på kirketorget her i byen, så gikk jeg hjem for å sette på varm ovnen for det er litt vel kaldt ut om dagen blir vel vant til det til slutt.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Man kan gi gave til seg selv og sokker som varmer er noe man treng. Slit selv med fingrene og strikke blir knot. Godt å kunne gi en gave til noen man er glad i.
      Nå skal jeg spise frokost, måtte ta medisinen først. En i uken for benskjørheta og da må jeg vente med mat og drikke et glass vann. Har ikke styrt så veldig til jul. Klem til deg fra meg.

      1. Ja jeg gjør i alle fall det gir en gave til venninnen min når jeg har muligheten, og kjøpte meg ett par ullsokker til meg selv som skal bli godt å pakke opp på julaften for her i huset er det kaldt og det er ikke ofte jeg kjøper noe til meg selv av den slags.
        Ja det å strikke når fingrene er slik som de er nå om dagen så er og blir det tull for min del.

        Her er frokosten spist for lenge siden de medisinene jeg tar skal tas til mat, nei her får julen bare komme har huset på stell så noe mer styr blir det ikke for min del.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg