Vært i nabobyen Drammen i dag, ellers så har dagen vært avslappende.

 

 

 

 

Dagen i dag startet med en rask tur til Drammen var hos psykologen min, lenge siden jeg var hos han sist så det var mye å komme meg igjennom i dag og til uke. Har ikke vært der siden oktober for jeg har ikke hatt råd til det, nå som jeg fikk den halvdelen av skatten som ikke blir trukket i desember så hadde jeg mulighet. Nå hadde jeg virkelig behov for å rydde litt opp i hodet for det er mange rare tanker og dårlig selvtillit ute og går, jeg veit jeg er god nok men det føles ikke slik er redd for hvordan andre ser på meg og alt det fører med seg. Er faktisk noen ganger det er så ille at jeg ikke går ut før det har blitt mørkt ute for å gjøre ting jeg må, for da det er mørkt så er det ikke så mange som ser at det er jeg som er ute på tur.

 

Har også vært en tur oppe hos venninnen min i dag også på kaffe og en røyk eller to, var også oppe å handlet både for henne og meg selv trengte to ting kaffe og røyk hadde helt glemt at i en pakke jeg fikk på mandag så var det med en pose kaffe. Men det gjør jo ingenting for da har jeg jo to pakker kaffe så da kan jeg slappe av når det gjelder å handle kaffe på mandag, alt man slipper å handle er jo kjekt det.

 

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg