Vært en fin dag selv om det har regnet.

 

 

 

Startet dagen med kald havregrøt med bær og en varm kopp kaffe sammen med maten, leste noen blogger men rakk faktisk ikke å skrive noe selv.

 

For jeg skulle ut til mestringssenteret i dag satt vi og pratet sammen, det ble ikke noe ut av uttrykksgruppa synd men sånn er det. Neste uke skal jeg dit på onsdag igjen og da skal jeg ta med meg en del stoff som jeg har her hjemme som klær og gardiner jeg ikke bruker, som kan bli noe nytt ved hjelp av en symaskin jeg har sydd en del før men det er lenge siden så dette kan bli spennende. Har du først lært å sy med maskin så kan det da ikke være så veldig vanskelig å begynne med det igjen, kan jo hende at jeg legger ut noe av det jeg har laget her på bloggen i allefall før jeg selger det. Prøver å få noe av det solgt der borte ellers veit jeg ikke hvordan men det går, men det er vel greit å legge ut noen bilder av det her inne etter hvert som ting blir ferdig.

 

Da jeg var ferdig der borte så gikk jeg opp til venninnen min for hun ringte da jeg var på mestringssenteret, jeg sa jeg kom bort til henne etter jeg var ferdig der jeg var da og det gjorde jeg for hun trengte noe i butikken som hun hadde glemt i går.

 

Middagen er nå spist og sommerhytta er sett, middagen ble noe veldig enkelt så det ble tomatsuppe billig, enkelt og godt.

 

Nå er det fint vær men det har det ikke vært i hele dagen, for det har regnet så det har sprutet flere ganger i dag.

 

Men det var faktisk veldig godt for nå har det vært to skogbranner her i byen, eller rettere sakt i område rundt byen ja midt i ett boligfelt var den ene skogbrannen sent i går kveld gikk bra med boliger og trær men det brant kraftig. Men det regnet som kom i dag hjelper jo ikke en dritt på den tørre naturen, så jeg håper faktisk på mer regn jeg da av det hensyn.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Klikka på produktene, men kommenterer her i stedet. Når det er så tørt på dine kanter, håper jeg dere får bra med regn for skogbranner er bare skummelt. Fikk med sommerhytta og de knoter visst med badet. Er ikke bare å flislegge. Får vi bare se i morgen kveld.
      Når du nevnte symaskin, så kom jeg på prosjektet mitt. Har nemlig en stor rød duk som er for kort til spisebordet som vi har. Tenkte å sy putetrekk til sofa, blir fint når det er jul igjen. Kjøpte røde julegardiner på romjulssalg. Billig var det også. Kan sy litt men er jo gøy å utfordre seg selv litt. Ha en fin dag. Klem til deg fra meg.

      1. Takker for klikkene, samme hvor du kommenterer er fint å få en kommentar fra deg. Ja det håper jeg også bare på grunn av skogbrannfaren, håper bare det blir fint vær på 17 mai selv om jeg skal være alene for jeg vil se blide og glade barn i solskinn i barnetoget for det skal jeg ha med meg. Ja de knoter en del med disse badene, jeg skal i allefall ikke begi meg ut på å prøve meg på å legge fliser for det kan jeg ikke. Jeg kan også sy litt og det skal bli gøy å prøve igjen, starter nok på noe enkelt som handle vesker for det har jeg laget noen ganger. De putene i sofaen blir nok kjempefine.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg