Vært en fin dag i dag også, og jeg har testet badevannet.

 

 

 

Det har vært strålende sol og varmt og godt, var på en lang morgentur i godt og varmt vær og jeg ringte til venninnen min på vei hjem for å høre om hun trengte noe i butikken for helgen og det gjorde hun så da gikk jeg opp til henne. Hun ble faktisk glad for at jeg ringte og gjorde dette for henne, og jeg ble glad for at jeg kunne hjelpe henne for da føler jeg at jeg er til nytte for noen.

 

Så gikk jeg hjem og der inne var det rene badstuen det var godt over 30 grader inne i stua, så jeg ble hjemme en liten stund slik at jeg fikk funnet fram badetøyet for det var uholdbart å oppholde seg inne.

 

Jeg gikk på min faste badeplass som jeg også i dag fikk ha i fred, var vel ingen som ville bade i elva uansett det var litt over 12 grader i vannet men jeg syntes det er deilig for da kjenner man at man er i vannet og en får avkjølt seg og det var sykt deilig.

 

Nå sitter jeg og ser på fotballkamp på tv2, jeg holder med Chelsea å da får jeg håpe de vinner.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Du er tøff altså som orker å bade i så kaldt vann. Det orker ikke jeg, men gikk en ganske lang tur i det nydelige været da.☀️

      1. Jeg er tøff når det gjelder å bade i kaldt vann, men er ikke så tøff på andre punkter i livet. Jeg syntes det er godt jeg da vannet ikke er for varmt, skal man ta et avkjølende bad så må det jo være såpass kaldt at man blir avkjølt syntes jeg da.

        Gikk en tur på ca ti tusen skritt pluss de fem tusen jeg måtte gå for å kunnet ta meg ett bad, så det ble en ganske lang tur på meg også i det nydelige været vi hadde her i dag også.

        Ønsker deg en kjempefin lørdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja jeg har badet og det var godt og avkjølende.

        Er da ikke pysete noen bader når det er kaldt vann andre vil helst ha over 20 grader i vannet, det vil ikke jeg for da blir det jo ikke avkjølende bad som er min mening med å bade ute.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg