Utendørstrening har blitt min ting, og da er det godt med gode klær og utstyr.

Reklame | Gymgrossisten.

 

 

 

Jeg elsker å gå tur og trene ute for jeg hører ikke hjemme på ett treningssenter, føler meg ikke vel når folk glor på meg når jeg trener så jeg gjør det ute i stede. Bruke naturen som ett treningssenter frisk luft og trening i samme slengen, men det går jo an og være velkledd selv om man trener ute og ingen glor på meg heller for det er bare trær og fjell og de glor ikke.

 

Er jo ikke rart jeg er ensom når jeg holder på på denne måten, men det er bedre enn ikke trene i det hele tatt for jeg er redd for at noen skal se hvor svak sykdommen har gjort meg. En ting som er godt ved å vite at det er sykdommen som har gjort det, å ikke det er noe som jeg ikke gjør og er bare lat som noen mener men slik er det ikke. Skal ikke skrive så mye om denne lidelsen for det vil jo bare virke sutrete, jeg skulle jo skrive om trening utendørs som er blitt min ting om dagen ikke er det smitte ute eller for skogen og naturen smitter ikke enn så lenge. Er nok smitte her i byen som det er og for å si det sånn så veit jeg aldri om det er noen på treningssenteret som har smitte, derfor så skjer all min trening utendørs.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

Röhnisch//Casall Sportswear//Project Rock//CLN ATHLETICS

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg