Ut på tur skal jeg i dag også.

 

 

 

Nå driver jeg og gjør meg klar til tur, veit ikke helt hvor enda men en liten tur blir det selv om det duskregner. Blir jo gal av og sitte inne om dagen selv om det regner, er mer givende å være ute enn inne for her inne skjer det ingenting.

 

Er ikke noe som stopper meg selv om det regner, skulle ønske det var snø som kom ned fra himmelen nå enn dette hersjens regnet men sånn er det ikke.

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Nyt turen, foretrekker litt regn enn snø. Det som kom er borte. Ikke skal jeg se håndball eller fotball. Men skjønner dere som er glad i sport. Klem til deg fra meg.

      1. Turen ble fin den startet i regn og endte med sol da jeg var kommet halvveis på turen, jeg foretrekker sol og nå som vi er i november så skulle jeg ønske snø enn regn. Godt at snøen ble borte den som kom ned hos dere.

        Her går det i håndball og fotball sånn er det bare er glad i sport, snart begynner vinter idretten også.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg