Ut på tur, ja i dag skal jeg gå langtur.

 

 

 

Startet dagen med å gjøre minst mulig, leste blogger og slappet helt av dagen går ikke fra meg akkurat. Nå skal jeg ta på meg ett par sko og ei tynn jakke, sette termosen og legge matpakka i veska å legge ut på tur. Veit ikke hvor lang den blir men jeg skal kose meg ute i marka, er ikke mye annet å gjøre er man med i dugnaden for å få bukt med ett forferdelig virus så er det best å gjøre alt alene.

 

Sette seg ned på en benk å se på fossen og fuglelivet, kanskje jeg ser ett menneske eller to på min ferd da er jo dagen reddet men skal holde god avstand sånn at smitten ikke brer seg. Jeg har ingen smitte i meg men man veit jo ikke om de du møter kan bære på noe smitte, for her i byen er det enkelte som ikke veit hvordan eller hva karantene eller isolasjon er så man veit jo aldri.

 

Her så skinner solen og det er nesten sommer temperatur, så jeg får nyte dagen så lenge været er slik for man veit jo aldri når det snur. Ja det blåser litt men det får jeg bare tåle, og andre må også tåle det.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg