Ut i byen for å samle tomflasker, ja det må til.

 

 

 

Nå skal jeg ut og samle tomflasker det må til for å øke min innkomst kontra kostnadene det er å leve i dagens samfunn, er nok mange som gir meg ett blikk som ikke er bra men det driter jeg i trenger de pengene for å overleve i dagens samfunn sånn er det bare. Er ikke så mye annet å si om den saken, har faktisk drukket litt for å tørre å gå ut for å samle tomflasker i kveld, slik burde det ikke være men slik er det for vi som samler tomflasker havner nederst på rangstigen sånn er det bare det er de fattigste  som må samle tomflasker for og overleve prisene slik de er i dag. Jeg ønsker ikke å være der men slik er det blitt, å det må jeg leve med sånn er det bare. Jeg har begynt å spare i fond og det er blogg lønnen som går til det, så dere som mener at jeg ikke kan sette dem pengene til side får ta det med ro det er en inntekt jeg ikke har regnet med. Blir spennende om det blir nok til å prøve medisinen som er til sykdommen min, blir det det å mer til så skal jeg spare til ett hus for meg selv, fikk beskjed av styret at jeg må tåle litt bråk når jeg bor slik jeg gjør jaja det fins da grenser de som mener det bor ikke her en gang.

 

Jeg håper det var de som var mine favoritter på sommerhytta som vant, mine favoritter var Sara og Ibrahim fikk det ikke med meg for her var det kluss med get.

 

Ønsker dere alle en kjempefin kveld.

 

I kveld er det gratis konsert med Melcon i byen.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

PS skal ta noen bilder på min tur.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Håper du fant tomflasker i går. Det er blitt ille her i Norge. Dyr mat, strøm, renta som fyker opp. Man må knipe inn og spare det man kan. Ikke dumt og spare i fond. Fikk med meg finalen i går, alle parene var flinke så for meg var det det samme hvem som vant.
      God helg til deg, og så gøy og se bildene i fra din by. Klem til deg fra meg.

      1. Jeg fant noen ja en bærepose full på to dager nå så har jeg funnet en halv søppelsekk med tomflasker, skal pante alt i slutten av måneden sånn at det blir noe ut av det.

        Ja må knipe inn på alt der det går, nei jeg veit ikke har aldri gjort det før men nå skal jeg ikke noen bønn.

        Ja alle parene på sommerhytta var veldig flinke men jeg holdt en knapp på de som vant det var mine favoritter.

        God helg ønskes deg og dine, så fint at du syntes det var gøy å se bilder fra byen min.

        Ønsker deg en kjempefin dag og helg.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg