Tusen takk frodith for de fine bildene.

 

 

 

 

 

Jeg vil takke frodith for bildene som hun bestilte av bunny hadde malt ja disse mini bildene, de er bare fine i fargene og de detaljene at han får det til det forstår jeg ikke. Her kommer bildene foto som jeg har tatt av dem øverst og ett som bunny hadde tatt under maleprossessen  ja før de er ferdig.

 

 

 

Åpne bilde

 

De er noen fine kaniner som gjør meg veldig glad og motivert til å komme i gang med dagen eller bare det å se dem gjør meg glad de henger over sofaen sånn at jeg ser dem hele tiden når jeg er hjemme. Så tusen takk.

 

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

 

Aud – Marit.

 

 

4 kommentarer
    1. Så bra at du ble glad for dem 🙂Det var derfor jeg spurte deg på bloggen din om favoritt -farger og du svarte Svart og hvit 😀For han malte “på oppdrag”, og ville ha favoritt -fargene til de som kjøpte. Siden jeg ikke kjøpte til meg selv, men til deg, så måtte jeg vite din favoritt -farge. 😁 De ble veldig søte da 🙂

      1. Ble veldig glad, og de muntrer meg opp hver dag. Jeg er veldig glad i svart og hvit, jeg ble rørt av at du gjorde dette og ikke minst glad. Ja de ble veldig søte.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg