Turen startet våt og ente med sol.

 

 

 

 

Ja turen startet i regn og da jeg hadde gått i en halv times tid så kom solen, og det ble en fin tur jeg tørka opp igjen etter regnet mens jeg gikk langs elv. Den har blitt stor nå og fossen går frådene stor, men hva hjelper det på strømprisene lurer jeg nå på jeg tror det hjelper fint lite.

 

Å jeg fant jeg fant to tomflasker nå denne uken til sammen sånn ca 10 stykk som blir 20 kroner, blir ikke rik av det men det sper på det jeg har å rutte med men ikke noe å juble over. Ble ingen helge innkjøp her denne uka ja ja sånn kan det gå, så her blir det noe ut av det jeg har ingen utskeielser her for å si det sånn. Skriver ikke dette for at noen skal syntes synd i meg, for det er det ikke for fem flate øre ja sånn kan livet være for noen og flere enn meg. Det er mange som har det verre enn meg, da pleier jeg og si at ja hva hjelper vel det meg men jeg tenker veldig ofte at ja mange har det verre.

 

Lag dere en fin ettermiddag og etter hvert kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

11 kommentarer
      1. Har to poser med suppe så det skal nok gå greit det holder til mandag , helgen blir fin den for det er jo mye sport på tv.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Du er flink som kommer deg ut på tur i allslags vær. Men er jo trist og lese at økonomien din er så dårlig at du må lete etter tomflasker for og få noe godt på bordet av mat. Men du sparer vel det du kan får og komme deg til Spania også. Noe jeg unner deg Audmarit. Håper du får en god helg og at du finner noe i fryseren og spise. God klem.

      1. Ja jeg må ut for ellers hadde jeg klikka. Jeg er så vant til å ha dårlig råd så det går fint, jeg sparer det jeg kan til Spania turen men det blir ikke mye kan jeg si. Helgen den blir fin den er så mye god sport på tv så da blir det bra, jeg har to poser suppe så mat blir det jo.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og riktig god helg.

        Klem fra meg til deg .

      1. Heter du Lina eller Anemarie du har brukt begge navnene på to forskjellige kommentarer Anemarie brukte du den 26/10 klokken 21.48 og Lina i kveld klokken 19.48 jeg bare lurer.

      2. Line !! var det en nødvendig melding å sende? Makan til å være slem, hold deg for god til å sende slik melding uansett hvem det er, om du så mener det så hold det for deg selv.
        Det handler rett og slett pm folkeskikk🤐

    2. Hmmm – sikkert noen som har det verre, men sånn kan man igrunnen ikke måtte tenke! Skulle så ønske at du hadde det litt enklere, Aud Marit – det hadde du virkelig fortjent! Godt at det kom litt sol idag – det var jo sååå deilig <3 klemmer på lørdagskvelden!

      1. Ja det er mange som har det verre og slik tenker jeg bestandig, det hjelper ikke meg stort men da er det litt lettere å ha det slik som nå. Ja det var godt med den solen kom i dag det var supper deilig.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg