Turen startet i solskinn avsluttet i regn.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I dag til morgenen så startet vi morgenturen i nydelig solskinn og vi gikk en lang og koselig tur, og så ringte ei venninne av meg som trengt noe i butikken så jeg gikk opp til henne og vi drakk kaffe og skravlet om alt og ingenting. Da vi var ferdig med skravlingen så gikk jeg opp i butikken og handlet det jeg skulle ha og det hun skulle ha, og tjene 100 kroner for å handle for henne så da ble det ikke så dyrt for det jeg skulle ha faktisk så måtte jeg ikke bruke noe av det som var på kontoen min ettersom jeg handlet det meste jeg skulle ha i går.

 

Jeg gikk ut klokken 10.30 og kom hjem for 10 minutter siden så man kan jo si at vi gikk to turer i en smekk, for vi måtte jo gå ned igjen fra venninnen min og da ble det tur nummer to for i dag.

 

Det var deilig og komme hjem og skifte klær for jeg var så våt at jeg så ut som noe katta hadde dratt inn på en søndags morgen.

 

Takk for at du tok deg tid til og stikke innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg