Tur ut er godt for kropp og sjel, og mye annet også haha.

 

 

 

På morgenen i dag var det litt sånn små kaldt, men hva gjør vel det når solen skinner. Så jeg gikk meg en lang tur før klokken var 09.00, det er også veldig deilig for da er det ikke så veldig mye folk ute og går. Da er det ikke noen som ser at jeg titter i søppeldunkene i byen etter tomgods, fant jo en del i dag uten at noen så det da er det bare jeg som veit hvor mye det ble haha.

 

Da jeg kom hjem tok jeg meg en skive med smør på, pålegg det får jeg i hus i morgen får jeg håpe. Har jeg troen på at mine kroner kommer inn på konto, det tror jeg ikke før jeg ser de inne på konto sånn er det bare etter det tullet som var i forrige uke.

 

Etter frokosten så gikk jeg ut igjen bare for å kose meg, tok med meg kaffe og koste meg langs elva her i byen. Hadde med meg en pose på tur to også det ligger alltid pose i lomma mi haha sånn er det bare, kan jo finne noen bokser og flasker sånn er det bare de ligger jo overalt så da er det jo greit at jeg tar det med meg.

 

Lag dere en kjempefin ettermiddag og kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

2 kommentarer
      1. Ja det er kjempegodt å komme seg ut tidlig på en søndagsmorgen, da er det ikke så mye folk ute den siste turen var bare en kosetur for min del.

        Har hatt en fin fin søndag.

        Ønsker deg en kjempefin søndagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg