Tur er godt det, men smerter det er vondt det.

 

 

 

Det var faktisk deilig på starten av turen i dag ja smertene var der men de var levelige når jeg gikk hjemmene fra i dag, fint å komme seg på tur og se annet enn bare de fire veggene hjemme for de kan man jo bli lei av i lengden. Men etter hvert som jeg gikk så kom smertehelvetet også da er det bare en ting å gjøre det er å bite tennene sammen og håpe at de holder og klarer å komme seg igjennom det også, var bare så vit jeg klarte å komme meg hjem og da var det til og med vondt å sette seg ned i stolen min.

 

Er jo ingenting som hjelper mot disse smertene når de først slår til så det har jeg lært meg og leve med, og når det gjelder å få noe for dem så er de veldig forsiktige får bare paracet 500 mg men det er jeg vant til  og de tar ikke engang toppen av smerten lenger. Da er det bare å slite seg igjennom dagen med dem og håpe at det går over en eller gang kanskje kanskje ikke, sånn er det bare med den saken men nei nå får jeg slutte å syte om det det blir ikke bedre av det heller.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Er kronisk dette men jeg håper på en bedring, gjør også vondt når jeg sitter eller ligger og står og går. Jeg har ikke ro i ræva til å slappe helt av, jeg må ut på tur minst en gang om dagen. Men jeg skal prøve så godt jeg kan å slappe av masse som det går i helgen.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg