Trøtt som en strømpe, får se hvordan natten blir.

 

 

 

Trøtt ja enda jeg nesten ikke har gjort noen verdens ting, så en får bare håpe at jeg får sove i natt. Jo jeg fikk jo oljet litt av verandaen, gjett hva som skjedde? Jo det ble tomt for olje så jeg måtte skrive en melding til styreleder i borettslaget våres, for det er borettslaget som står for at vi har nok olje til veranda gulvet. Skulle ordne det så hun kommer med det i morgen så jeg får tatt alt og blir ferdig med det før søndag, skal jo ordne det før 1 september men jeg vil være ferdig på lørdagskveld for da er det tørket på søndagskvelden.

 

Nei nå kom jeg langt utover det dette innlegget skulle handle om, men det står dere vel av man kan fort snakke seg bort fort gjort.

 

Nei nå skal jeg snart krype til sengs og se om jeg klarer å få sove for ellers så kommer jeg til å klikke.

 

Da er tiden inne for å kneble beinhaugen og krype godt innunder dyna, ta en titt på baksiden av øyenlokkene mine se om de vil lukke seg slik at jeg får meg noen timers søvn. de glir jo igjen hele tiden så det tar så himla lang tid å skrive dette innlegget.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

3 kommentarer
      1. Ja det ble en lang natt, har ennå ikke fått en blund på øyet. God morgen og dagen den blir fin den det skal jeg få til.
        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg