Trøtt ja, blir det av å være ute en hel dag.

Reklame | Ellos.

 

 

Man blir veldig trøtt når man har tilbrakt nesten hele dagen ute, jeg pleier å kalle det godt trøtt og sliten å i dag kan jeg si at jeg er godt sliten å trøtt. Så nå er tiden inne for å finne senga å i kveld så blir det nok ikke noe problem å få sove, for som oftest så har jeg store problemer med å få sove men ikke i kveld tror jeg da.

 

Så nå skal jeg krype under dyna og håndhilse med Jon Blund, så skal jeg finne drømmeverdenen og rømme dit for i dag.

 

Med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

 

 

 

Himla//Ellos//Ellos//Resteröds//Ellos

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg