Trening og fritidsutstyr er kjekt å ha uansett.

Reklame | Gymgrossisten.

 

 

Gode sko og treningbag er noe man trenger alle som skal på tur eller bare ut å gå, og munnbind må man ha i disse dager også når det nye året starter sånn er verden bare blitt.

 

Jeg går i joggesko sommer som vinter har ikke så mye annet å ha på føttene, men de er jo så lette å gå med en tunge vintersko.

 

Vintersko skal jeg spare til så dem kommer vel i hus når vinteren står for hell men da har jeg til neste vinter.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

 

Better Bodies//Gorilla Wear//Under Armour//ICANIWILL

 

 

6 kommentarer
    1. Jeg har tenkt på joggesko med pigg men de koster mye. Ellers har jeg ett par som varmer godt, hatt de i flere år. Gode varme klær må man ha og mye som selges er svindyre.

      Prøvde å tenne i ovnen, og så tok mannen å la inn en kubbe men det slokna. Sikkert for kaldt oppi pipa for det er ikke varmt ute. Skal prøve igjen om en stund.

      Godt nyttår og klem til deg fra meg.

      1. Joggesko med pigger er dyrt det, jeg går med dem jeg har jeg det går veldig bra det. Ja varm og god vinterbekledning er svindyrt jeg passer på at jeg har ull innerst og ytterst så går det bra å være ute.

        Jeg slipper det å få fyr i ovnen for det har vi ikke muligheten til her i bygget, håper det ordnet seg etter hvert med å få fyr så du fikk det varmt og godt inne.

        Ønsker deg og dine ett riktig godt nyttår og en kjempefin nyttårsaften.

        Klem fra meg til deg.

    2. Ønsker deg et strålende Godt Nyttår Aud-Marit.Måtte det bringe deg mye glede og kanskje noen overraskelser. 🤗🌹🙃

      1. Ønsker deg og dine ett riktig godt nyttår, ja det kan jo bli ett bedre år enn det som vi er på tur ut av nå. Hadde vært gøy med litt glede og overraskelser også.

        Ønsker deg en kjempefin nyttårsaften.

        Klem fra meg til deg.

    3. Hei.
      Ønsker deg et godt nyttår.
      Får håpe vi bli kvitt covid og får vår frihet tilbake.
      Håper du får en fin nyttårsaften.

      Klem fra mæ

      1. Ønsker deg ett riktig godt nyttår.

        Ja denne coviden ble borte men det er nok en ønsketenkning tror jeg den er kommet for å bli det tror jeg da, men de må da snart gi oss litt frihetsfølelse igjen.

        Ønsker deg en kjempefin nyttårsaften, her blir den stille og rolig.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg