Tørr tørr ikke så fikk jeg tenkt meg om en stund.

 

 

 

Dette er så flaut som bare det men sånn er det noen ganger som dere sikkert leste i forrige innlegg så har jeg startet en spleis, og som noen sikkert har fått med seg at jeg prøver og få spart opp til å kunne gjennomgå en tannbehandling. Så har jeg sikkert noen som ikke har fått det med seg, jeg har fått ødelagt fire tenner som jeg faktisk har fått trukket de ut det som var igjen av de tennene og må få satt inn nye kunstige tenner på stift og det er veldig dyrt enda jeg får dekt litt av det så er det for mye det som står igjen som jeg må betale. Jeg har spart opp litt av det selv men hvis jeg skal spare alt alene så tar det mange måneder til før jeg får gjennomført resten av tannbehandlingen, derfor så har jeg tenkt lenge å vel om jeg skal dele linken til spleisen her og kom fram til at jeg kanskje skal prøve enda hvor flaut jeg syntes det er og veit at det sikkert kommer noen kvasse kommentarer det får det bare gjøre.

Linken kommer her: https://spleis.no/project/222790  Huff nå er det gjort.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Håper giverglede er stor, men hva skal du gjøre? Du har jo trekt de tennene, skal du ha på stift må noe stå igjen? Ha en fin kveld

      1. Ja tannlegen som sa at han skulle sette på nye på stift så da har han vel latt noe stå igjen da ikke veit jeg det er jo han som har kunnskapen på det området, var å trakk de delene som var skarpe sånn at de var borte røttene står vel igjen ikke veit jeg.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Håper på stor giverglede både hos andre bloggere og lesere av bloggen din. Du har vel allerede vært å handlet tenker jeg, mat må man ha. Det er blitt så dyrt at man må planlegge hva som skal i hus. I dag blir det fisk her i heimen, og grønnsaker. Ønsker deg en fin dag og klem til deg fra meg.

      1. Det har vært en fin respons på denne spleisen. Ja jeg har fått i hus det jeg trengte, ja det må god planlegging for å få alt til det budsjettet jeg har. Ja alt har blitt mye dyrere både mat og alt annet som strøm. Jeg har hatt tomatsuppe i dag, og det var utrolig godt. Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg