Toppblogger det blir jeg aldri.

 

 

 

Toppblogger det blir jeg aldri men jeg koser meg med bloggen min og det er vel det som er meningen med å være blogger, men den topplista er jo en gulrot for å holde bloggen oppdatert men det ser vanskelig ut å komme opp på den lista. Men jeg er fornøyd med ca hundre lesere på en dag, for min hverdag er jo ikke så spennende det er gøy å se hvor mange som har vært innom hver dag. Jeg har flere lesere nå som vi byttet publiserings plattform fra bloggsoft til den vi har i dag, jeg bruker ikke facebook grupper for å fremme bloggen min for min profil der inne ble deaktivert for noen måneder siden for de trodde jo at jeg var en datamaskin. Ha ha den syntes jeg var god for hadde jeg vært en robot eller en datamaskin så hadde jeg ikke merket disse smertene som jeg lever med daglig, hadde heller ikke blitt sliten og trøtt og da kunne jeg vel ha holdt det gående hele døgnet. Men det klarer jeg jo ikke så jeg er nok et menneske jeg som alle dere andre her inne, det er vel det sikreste her i verden at alle bloggere er mennesker på godt og vondt og vi må tåle litt av hvert i våre kommentarfelt det meste hos meg er bare positivt men det har jo hendt at det har vært noen som har truet meg til taushet også men det har de ikke klart enda.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

4 kommentarer
    1. Du er langt foran meg da, for jeg blir aldri blogger. 😁
      Det viktigste er vel at du koser deg med bloggen din. Å henge på toppen hele tiden tror jeg er slitsomt. Nå er det jo nesten bare reklameinnlegg fra dem der oppe, – kjedelig. Men det er jo sånn de tjener penger, – jobben deres, det der.

      Ha en fin kveld! Klem til deg og klem til Elvis.

      1. Ja det er jo det, dette er bare en koselig hobby for meg som jeg kan ta ut litt på hver 6 måned for da er jeg kommer over fem hundre kroner. Jeg syntes det bare er moro å skrive litt løst og fast om min hverdag med mer.

        Ønsker deg en fin fredagskveld.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg