Tømte boden for mange sekker i dag.

 

 

 

Da er det sikkert noen som sier var ikke store jobben, men det er en stor jobb men det syntes jeg når det var hele ti sekker fulle med tomflasker og bokser. De måtte jo bæres bort til butikken og så måtte jeg jo putte dem inn i panteautomaten og det var en stor jobb, i alle fall når det var over 3000 i penger som ble med hjem etterpå så det var godt betalt for en halvtime ved panteautomaten da har jeg ikke beregnet at jeg bar fem sekker i hver hånd bort til butikken. Jeg gjorde plass til alt jeg finner under jazzen og det blir veldig mye det veit jeg.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

2 kommentarer
      1. Ja jeg syntes at jeg og lille Elvis gutt har funnet mye tomflasker denne måneden, og dette er utenom det jeg har pantet da vi er på tur hjem fra tur.

        Jo takk for det ja det var godt jobbet syntes jeg også, man holder nærområdet rent for plast og metall når man plukker med seg panten hjem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg