Tomflasker hvor er dere, skulle gjerne ha funnet noen i dag.

 

 

 

Ja det hadde vært noe å finne noen tomflasker i dag på turen min, men på en fem kilometer lang tur så fant jeg ingen skulle ønske jeg fant noen så jeg fikk kjøpt meg knekkebrød i det minste men nei da det kunne jeg bare glemme sånn er det bare.

 

Får håpe jeg finner noen i morgen da for ellers så får jeg vente til mandag, å det får en bare holde ut sånn er det bare. For jeg har ingen jeg kan spørre om de har noen knekkebrød å låne meg heller, da får det gå som det går.

 

Skal ikke klage mer nå så jeg ønsker dere en riktig god kveld, kommer flere innlegg senere med klikk, klikk.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg