Tok meg en pause nå er jeg tilbake.

 

 

 

Det var faktisk godt med en liten pause fra bloggen, er noen ganger man trenger det også. Har virkelig hatt godt av og ikke behøve å skrive noe, og bare få pes for det jeg skriver noen mener at jeg lever mitt liv feil og at alle mine tanker ikke er slik jeg har det. Hva veit de om det, det er jo mitt liv og mine tanker og ikke de som er så veldig gode på å spy ut kommentarer som ikke henger på greip er de tankene jeg sitter igjen med. Har faktisk måttet gå så langt at jeg har måttet blokkere to fra mitt kommentarfelt, det er jeg som må lese det de spyr ut i kommentarfeltet og ikke med navn men med tulle ord eller under flere navn men samme IP adresser.

 

Fikk hjelp fra uventet hold på hvordan jeg gjør dette med blokkering av personer i kommentarfelt, og jeg lærte det fort for å si det sånn så nå får jeg fred en stund får jeg håpe.

 

Den som venter får se om det blir stille fra dem de to hvis det ikke er samme for da er den personen veldig personlighets forstyrret, og skriver fra forskjellige enheter for den har da to IP adresser og i alle fall 10 forskjellige navn og samme skrive stil.

 

 

Lag dere en kjempefin kveld..

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

 

 

 

4 kommentarer
    1. Noen ganger trenger man pause for å hente seg inn igjen. Godt at du blokkerer usaklige kommentarer.
      Tenker du nyter litt sol og varme om du har det på din kant av landet. Var gøy å se Sommerhytta i går, og hvem som fikk hammeren. Fullt fortjent, for badet var virkelig flott.
      Mandag skal jeg til mammografi, heldigvis på formiddagen. Tenker de får vel sjokk når de ser ryggen for fikk et skikkelig utbrudd av psoriasis. Salven demper kløen. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det er veldig godt med pauser, måtte bare hente meg inn litt og finne motivasjonen for det har det vært veldig dårlig med om dagen. Har kost meg veldig i den varme vår luften som har vært i noen dager nå. Ja det var kjempegøy med hammer til de to damene, fullt fortjent var det også veldig fint bad og alle har blitt så flinke.

        Håper det gikk greit i dag, de som jobber slik er vant til å se mye så det gikk nok greit med utbruddet du er i godt salven hjelper deg for kløen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Er så mye stygge folk ..kan lure hva de tenker å oppnå ved å oppføre seg så dårlig. Så bra du fikk blokkert, håper det stopper dem. Ønsker deg god helg, og en fin mai, har vært aldeles nydelig vær et par dager, måtte det vare lenge! Klem til deg!

      1. Ja det er mange som ikke har lært normal folkeskikk i alle fall dårlig på å ha det på nett, hos meg så oppnår de bare å bli blokkert fra å kunne kommentere hos meg. Jeg kommer bare til å fortsette og blokkere de som ikke klarer og oppføre seg og kommer med stygge kommentarer, fikk beskjed om å gå til politiet med direkte sjikane og trusler som det kommer noen ganger.

        Ja vi har hatt veldig fine dager, håper vi har det fram til og med 17 mai.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg