Tok kontakt med kommunen i dag da det gjaldt slike selvtester/hurtigtester.

 

 

 

 

Ja jeg gikk til rådhuset i kommunen for å høre når det gjaldt hurtigtester eller selvtester som det heter, det stemmer at vi fikk gratis slike tester her i kommunen jeg fikk med meg en eske med fem teste. Jeg skal ta den første etter at jeg er ferdig med å skrive dette innlegget, men jeg regner med at den er negativ som dem jeg har hatt før men det er verdt å prøve den. Jeg har nye forkjølelse symptomer og feber, og ikke minst vondt i hodet typisk influensa symptomer som også er symptomer på covid-19.

 

Har jo hørt mye rart når det gjelder disse testene men jeg skal da gi det en sjanse, sånn er det jo bare er den negativ så får jeg jo bare stole på det. Er jo vinter og man kan jo bli vanlig forkjøla og å få vanlig influensa, sånn er det jo stort sett hver vinter at forkjølelse og influensa og andre luftveisinfeksjoner sånn er det bare.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. De opplyser at de er til å stole på, men er jo alltid litt avik, hadde min test vist negativt hadde jeg stolt på det, ha en fin kveld, håper tankene dine er lysere, klem fra meg

      1. Ja de opplyser at de er sikre ikke veit jeg da, ja jeg stoler jo sånn passe på at testen jeg tok i går var negativ tok en nå som jeg venter på svaret som straks er klart.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. God bedring til deg Aud Marit! Trist å lese om familie som ikke bryr seg. Men du prøver jo å ta kontakt. Ikke gi opp? Klem til deg, og så flott at du prøver å slutte å røyke, penger spart er penger tjent, og ikke minst veldig bra for helsa di da!

      1. Takk for det dette skal nok gå bra. Ja men slik har det blitt, å ja jeg har prøvd å få kontakt men nå har jeg gitt opp det nå er det deres tur.
        Ja jeg skal slutte å røyke det sparer jeg penger på og det er bra for helsen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg