To dager siden sist jeg har ikke hatt tid eller noe å skrive om.

 

 

 

Ja sånn kan det gå at man får denne vanskelig å skrive om perioden, godt det ikke varer så lenge av gangen.

Har brukt mye av dagen på å finne nok tomflasker til en pakke paracet, det fant jeg ikke i dag men det får bare gå helt greit sånn er det bare. Legen min har ikke skrevet ut noen ny resept enda selv om jeg sendte beskjed eller det heter bestilte fornying av resepten på helse Norge, så det har jeg gitt opp så jeg  får bare vente og se om hun gjør det snart.

 

Har også vært hos venninnen min i dag, handlet for henne og vi skravlet over en kopp kaffe eller to. Det er den koseligste stunden i løpet av dagen, og bare være meg selv og ikke må ta meg sammen eller bite tennene sammen og håpe på det beste for det er jeg dritlei av å måtte gjøre.

 

Det heter jo at det beste er å leve livet jeg liker å si at jeg skal eksistere igjennom dagen.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. God morgen ❤️
      Så trist å høre at du sliter sånn nå, og at legen ikke har sendt ut ny resept på paracet. Har den gratis matutleveringen startet igjen nå? Slik at du vertfall får mat levert hver 2 uke som vanlig. Jeg leste at du skrev for noen måneder siden at de ikke leverte om sommeren – det synes jeg er hårreisende .. fattigdom tar jo ikke pause om sommeren, og dere som benytter dere av tilbudet om mat trenger jo dette også sommerstid.

      Det er godt at du skriver om livet ditt og hverdagen din, slik at folk får se at det finnes mennesker i Norge som ikke får hjulene til å gå rundt. Det er mange som er i din båt, men få/ingen er modige nok til å skrive om det, slik som du gjør. Du gir fattigdom et ansikt, og det står det respekt av.

      Håper helga de blir så fin som mulig, og at du får ordnet deg ny resept på paracet. Hjelper det om du går ned på legekontoret og spør direkte om fornying av resept? Kanskje tar det kortere tid da

      Stor klem ❤️

      1. Ja det er slitsomt er en uke siden jeg sendte en melding over helse Norge, nei det går ikke noe fortere og gå på legekontoret og spørre etter å få fornyet resepten da fikk jeg beskjed om å logge inn på helse Norge og bestille der.

        Fikk ikke noen melding om det i går så får se til uka, nei fattigdommen tar ikke sommerferie men der de henter maten tar ferie da skolene tar ferie.

        Jeg skal skrive om min hverdag videre som jeg pleier.

        Ønsker deg en fin dag det blir det nok på meg også selvom det regner.

        Klem fra meg til deg.

    2. Merkelig med den resepten. Om legen din ikke har skrevet ut, grunnet ferie og da skriver ikke vikarlege ut. Oppdaget det selv en gang.
      Fattigdommen tar ikke ferie, og det er mange som føler på skam.. Det står respekt av at du gir fattigdommen et ansikt. Stor varm klem til deg fra meg.

      1. Ja det er veldig rart, jeg veit ikke grunnen men slik skal det jo ikke være.

        Nei den tar ikke ferie denne fattigdommen selv om noen tror det, ja det er jo skam og tabu å være fattig i Norge virker det som. Jeg skal fortsette å skrive om det men ikke så mye som før, er jo også skam og tabu belagt å samle tomflasker virker det som på noen.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Kjempe klem fra meg til deg.

      1. Det er godt med slike venninnestunder og det unner jeg meg, starten av denne uka har blitt fin og håper det fortsetter.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg