Ting jeg ikke skal bruke på bloggen lenger.

 

 

 

Har fått en del pepper for at jeg bruker klikk, klikk på bloggen min så det får jeg bare kutte ut, det liker ikke enkelte så da bare lar jeg det være for jeg orker ikke å få høre at det er en form for tigging ja så er det det da.

 

Og jeg skal ikke legge ut flere bilder jeg lager for det var vist feil det også, det er jo min hobby men da får jeg bare lage dem og legge dem ned i boden når det blir for mange så jeg ikke har plass til dem.

 

Så heretter så blir det bare det jeg skriver om livet mitt og andre ting som irriterer eller jeg er interessert i, det er jo noen som mener at jeg lever livet mitt feil men hva veit de om det er jo jeg som lever dette livet. Alle har jo sine meninger om meg og mitt men det får dem bare ha, men kan de ikke holde det for seg selv for mange av dem er tøffe bak tastaturet men er de like tøffe i virkeligheten.

 

Det er noe som jeg alltid har gjort for noen av disse kommentarene er av en slik karakter så jeg ikke har publisert dem på bloggen, det er bare jeg som leser dem og etterpå så sletter jeg dem kanskje det er dumt men de er så vonde at jeg ikke vil la dem stå. Å dette er vilt fremmede personer tror jeg da skulle tro at det er noen som veit hvem jeg er, å som vil ta meg på noe er vanskelig å si for de skriver ikke under navn bare en bokstav eller to.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

35 kommentarer
    1. Nei, vet du hva.. Jeg håper virkelig du vil revurdere dette her..
      Du er ikke bare i din fulle rett til å reklamere på bloggen din på lik linje med alle oss andre, men du hadde jaggu det DESIDERT ærligste sponsorinnlegget jeg har kommet over i mitt liv! Jeg ble skikkelig glad på dine vegne da jeg så du hadde fått spons, så..

      Hva bildene dine angår, er de aldeles nydelige, og det ville være en skam om de ble holdt unna bloggen pga noen søplefolk som ikke evner å se at andre lykkes med noe. – For dette dreier seg etter alt å dømme ikke om ærlige tilbakemeldinger, Aud-Marit. Du er unektelig kommet opp i et antall lesere som gjør at det ikke lenger er til å unngå at ett og annet nettroll dumper innom for å lire av seg ett eller annet kvalm. Det har seg nemlig sånn at du har gjort suksess med denne bloggen, og da følger det desverre en dose surmaget misunnelse med på lasset som kun er ute etter å ødelegge.
      Jeg tør faktisk å gå så langt som å garantere deg at ALLE vi bloggkolleger her på plattformen + ethvert annet menneske som er ved sine fulle fem både unner deg all den spons du kan få, i tillegg til å glede oss stort over de bilder du forhåpentlig vil dele i fremtiden <333

      1. Jeg skal kanskje revurdere når det gjelder bildene mine, også klikk klikkene mine jeg er ikke sponset det er metapic.

        Takk for en fin kommentar som var veldig opplysende, så jeg skal vurdere dette på nytt.
        <333.

    2. Faen, nå er du mer dramaqueen enn meg, ass! 😉 Klart du skal fortsette med å male og vise oss kunstverkene på bloggen. Ja, det ble kanskje litt snodig å be om penger bare for å vise oss dem, men sett en pris på dem og selg dem på helt vanlig måte. Husk da å merk bloggposten med “Reklame”. Jeg vil også på det sterkeste anbefale deg å IKKE slette de vonde kommentarene, men vise dem fram i all sin gru. Slik det er nå blir det bare prat om hvor stygge de, men det er ingen av oss andre som får lese dem selv. Dette går åpenbart veldig inn på deg, og da tror jeg det kan være lettere å dele disse meldingene enn å lukke seg inne alene med dem.
      Kritikk og “gode råd” kan være litt vanskelig, for det finnes så ufattelig mange synspunkter på en og samme sak, men jeg pleier å veie kritikken opp mot mine egne verdier og veivalg og ta til meg det jeg oppfatter som riktig for meg og min familie. Kritikk som jeg er direkte uenig i tar jeg naturligvis IKKE til meg, men er bevisst også DEN synsvinkelen neste gang jeg skriver om samme emne. Kort oppsummert: Er det noe som føles feil for deg og dine verdier, eller sårer/skader enkeltpersoner, så poster du IKKE. Har du tenkt over temaet og du mener dette er noe du finner verdig for deg og din blogg, så POSTER du! 🙂

      1. Jeg skal vurdere å poste bildene mine som dem er og ikke be om noen verdens ting annet, eller så skal jeg blogge som jeg pleier.

        Takk for en fin og oppklarende kommentar.

        Ønsker dere en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg og dine.

      2. Holder med Kokkejævel i at du bør nettrollenes kommentarer stå. Det er ikke så lett å være tøffe i trynet når de kanskje må forsvare seg fra fler.
        Må være et godt råd når jeg og Kokkejævel er enige😉

    3. God morgen. Er utrolig synd at du skal utsettes for surmaga mennesker. Det er dem det er feil med og ikke deg. At man har klikk enkelte ganger er jo ikke tigging. Skal da være mulig å tjene noen kroner. Det samme med bildene. Det er jo din blogg og hva du deler på den bestemmer du selv.

      Prøvde å kommentere hos deg i går, men det gikk ikke. Vanlige feilen. Håper det kommer igjennom i dag. Klem til deg fra meg og god lørdag.

      1. Jeg skal fortsette som jeg pleier, men prøve og ikke ordlegge meg feil sånn at det kan misforståes.

        Kan jo ta en slik klikk, klikk en gang i uka eller skjeldnere.

        Ønsker deg en kjempe fin dag.

        Klem fra meg til deg.

    4. God morgen……Jeg synes ikke klikk er tigging. Folk klikker jo innpå, men det koster jo ingenting for dem. Er det tigging da? Det er jo firmaene (butikkene) som betaler for dette. Og all reklame er god reklame….Mal i vei og vis frem bildene dine…synes nå jeg da. Men du bestemmer jo selv…
      Klem fra meg…

      1. God formiddag nei klikk er jo ikke tigging etter min mening heller, det er gratis å trykke seg inn på reklamen som du sier det er jo butikkene som betaler noen kroner for gratis reklame.

        Jeg skal vurdere å legge ut bildene jeg maler, men da ikke noe annet enn det.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    5. Hei! Du må nok jobbe med å takle negative kommentarer når du blogger. Folk har en mening om alt. Jeg mener ikke at det er riktig å være frekk og nedlatende overfor andre i kommentarfeltet, men jeg tror ikke at du klarer å forhindre det. Det er alltid en liten risiko for å bli såret når en stikker nesa si fram.
      Fortsett som før du 😊 Du skriver og gjør hva du vil, og så er det opp til folk om de vil lese, klikke eller vippse penger. 😊🌷Dette er din blogg 💙 Ha en fin dag i sola 🙋🏼‍♀️☀️

      1. Nei jeg klarer nok ikke å unngå å få flere nedlatende kommentarer, jeg skal nok fortsette som jeg pleier.

        Ønsker deg en kjempefin dag i solen.

        Klem fra meg til deg.

    6. Hvorfor i all verden skal du slutte å legge ut klikk, eller bildene dine? Som du har sagt før, så er det din blogg. Ikke la andre bestemme hva du skal gjøre. Vil de ikke klikke på det du legger ut, ja, så slipper de det. Ikke blir de tvunget til verken å se på, eller kjøpe bildene dine. Det er mulig at det er noen som er ute etter kun å kritisere deg, men ikke la de vinne. Jeg klikker gjerne, så du kan tjene noen kroner. Det er ikke noe problem for meg, og sikkert ikke for de fleste andre som leser bloggen din heller.
      Ikke la trollene og de med sure oppstøt bestemme over deg
      Klem til deg

      1. Jeg skal fortsette som før med noen unntak, skal veie mine ord før jeg skriver dem sånn at de ikke kan misforstås.

        Men det er jo noen som klarer og vri å vrenge på alt, så det kommer flere innlegg med bilder jeg maler etterhvert og hva klikk klikk angår så kommer det ett eller to i måneden.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    7. Jeg synes du skal fortsette med det du ønsker. Klikk klikk er det da mange som har. Det er en del som har som hobby å komme med negative kommentarer mot alt og alle.
      Ha en fin lørdag

      1. Jeg har fått sovet litt på det nå så jeg skal fortsette som jeg ønsker, ja klikk, klikk er det mange som har og jeg med dem.

        Ja det er noen som må kommentere negativt og rett og slett stygge kommentarer innimellom.

        Ønsker deg en riktig god dag.

        Klem fra meg til deg.

    8. God formiddag Aud Marit.
      Hyggelig å se at du ligger så langt oppe på listen.
      Og ikke skjønner jeg at noen skal bry seg med at du bruker klikk.
      Synes du skal fortsette som du har gjort jeg.
      Ellers ønsker jeg deg en fin dag.

      1. God formiddag Tusen takk jeg syntes det er veldig koselig å ligge så høyt på lista, men det fører med seg at mange blir misunnelige da kommer også de stygge kommentarene.

        Jeg skal fortsett sånn som jeg pleier, bruke klikk og alt legge ut bilder når de er ferdige.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja jeg skal fortsette som jeg pleier, nettollene skal ikke vinne det er det jeg som skal gjøre.

        Ønsker deg en kjempe fin lørdag og helg.

        Klem fra meg til deg.

    9. Jeg synes du overdramatiserer er hele kraftig.
      Du kan selvfølgelig fortsette å prøve og selge bilder eller andre produkter gjennom bloggen. Ingen har vel kritisert det? Det du fikk kommentar på, var at du la ut bildene dine og ba folk vippse for å se bildene. Og klikk klikk skal du bare fortsette med, men velg nå ut produkter du liker og kan stå inne for, ikke bare produkter som genererer mest penger til deg. Du skriver ofte klikk klikk gir 1 krone pr klikk til meg. Og det kan være et telt, en pyjamas til baby og en badedrakt på samme klikk, fordi det er det du tjener mest på. Nå har jeg ikke sett kommentarer du har sensurert, men jeg opplever ikke at du har blitt behandlet dårlig eller stygt i kommentarfeltet dit. Innimellom blir du snakket til som om du var et stakkarslig barn, og det liker jeg ikke. Du er voksen og selvstendig. Stå opp for deg selv, og gjør det du vil. Og la kritikk du er uenig i prelle av.

      1. Ok men den vips saken der var jo bare en humoristisk vri på det hele, skal aldri gjøre det mer heller, ellers så blir at som det pleier å være her inne på min blogg.

    10. Jeg har fått min del av kritikk, harde ord, stygge ord og hatefulle ord opp igjennom, og det er ikke alltid lett å ta imot ❤️. Så jeg forstår deg veldig godt. En er ikke imun mot kritikk og en må ofte lære seg å takke det med egen erfaring.

      Så prøv å rist det av deg, tenk at slike mennesker ikke er verdt å bruke mer tid på og gjør det som føles rett ut for deg og dine.

      Blogge er ikke å tigge, reklame er ikke tigging og selv et humoristisk innlegg med vips er ikke tigging. Når du blogger, uavhengig av hva du blogger om, så er det egentlig en jobb. Men da må du velge å se på det slik ❤️.

      Ønsker du å tjene penger på bloggen, så er det mulig og en trenger ofte å bare være litt oppfinnsom.

      Hva med malekurs? Selge bildene?… Mange muligheter.

      Poenget mitt er å ikke gi opp, ikke la kritikere styre deg og vær den du er -fra innsiden ut.

      1. Ja du har fått så det hagler rundt deg, herre gud hva folk kan lire ut av seg.
        Nei det var det jeg også trodde at det ikke var å bruke reklame eller å ha ett slikt stunt ikke var tigging selv om noen ser det slik, ja jeg ønsker å tjene noen kroner på bloggen. Jeg skal ikke gi opp og jeg skriver om meg selv på en ærlig måte, det er jo de som mener at jeg lever livet mitt feil hva veit de.

        Ønsker deg en kjempefin kveld med store og små.

        Klem fra meg til deg og dine.

    11. Tips: Jeg har selv brukt nettsiden: https://www.tradedoubler.com/en/ og Appen: Brandbassador, tidligere. Verdt en titt om du trenger litt ekstra. Ellers kan du sende mail til Ellos, da de ofte bruker små og store Influencere til reklame og betaler et par tusen for ett innlegg. Finnes mye mer, men dette var det jeg kom på i farten.

      1. Dette skal jeg titte innom, og kanskje sende en mail til Ellos. Tusen takk for tipset, jeg følger deg daglig.

        Ønsker deg og dine en riktig god kveld.

        Klem fra meg til deg og dine.

          1. Skal da bare mangle, liker bloggen din. Ser du driver nettbutikk og ønsker deg og din mann alt godt, selvfølgelig barna også, skal tenke litt på det du spurte om i ett innlegg i dag kanskje jeg blir med er ikke sikker.

            Klem fra meg til deg.

    12. Det er vel ingen som dør om du tjener penger på bloggen din. Det kan alle som har en blogg gjøre dersom se får lesere nok. Ikke ulovlig å tjene penger selv ikke i Norge. Jeg har ikke reklame på hjemmesiden min fordi jeg hater reklame, men det betyr ikke at alle andre må la være.
      Bildene dine kan du da bare selge. Følg rådet til Kokkejævel. Hvem vet om noen år kan de også ha økt i verdi. PushWagner begynte en gang han å. Uansett fin hobby å male.

      1. Nei det er da som du skriver dør om jeg tjener penger på bloggen, er vel bare noen som dør av misunnelse over at jeg har klart å komme dit jeg er i dag. Nei det er ikke forbudt å tjene penger her i landet, må jo det vis en skal klare seg her i landet alt er jo blitt så dyrt.

        Ja jeg skal følge kokkejævels råd, når det gjelder å selge bildene mine.

        Ønsker deg en kjempefin søndag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg