Tiden har flydd fra meg i dag, så jeg får vel bare komme i gang.

 

 

 

I dag har jeg gjort alt og ingenting mest det siste, har da vært på en lang gå tur i snøvær jeg syntes det er deilig å gå i slikt vær. Det er faktisk ikke så mange som er ute å går i slikt vær, i allefall ikke i skog og mark men det gjorde meg ingenting for jeg liker meg ute i skogen bare meg og trærne. Ja i allefall på slike dager som jeg har hatt i dag, jeg gikk den turen for å få være i fred og det fikk jeg også for det er ikke mye moro og møte noen så går du rundt og gråter som ett lite barn. Ja slik har dagen vært i dag følt meg alene og jævlig dum, og det var faktisk godt og få gråt litt og bare få det ut. Jeg bare måtte få det ut for det var og er så mye som har vært innestengt i lang tid, skulle ønske jeg hadde noen profesjonelle og prate med men det får jeg bare vente med. Hadde en psykolog men det ble for dyrt, så jeg får vente til de har plass til meg hos de offentlige psykologene her i byen er jo så veldig lange ventelister ja opp til ett år men det må jo bare gå.

 

Har jeg levd slik i over 20 år så klarer jeg vel ett til to år til, ja det må det bare sånn er det bare. Nå sitter jeg og ser på tv og skriver dette innlegget i samme slengen, det tar litt lenger tid å skrive dette innlegget når det er så spennende det som foregår på tv så da detter jeg ut av skrivingen innimellom. Nei nå får jeg avslutte her, for jeg tror jeg har fått med meg alt jeg hadde tenkt å skrive om.

 

Lag dere en fin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

5 kommentarer
    1. Du er sterk! Selv om det er vanskelig nå. Hold ut, du kan bare gjøre ditt beste hver dag. I morgen er en ny dag, let etter de små lysglimtene du kan finne, og bruk de for alt de er verdt. Prøv å la disse ta større plass enn de mørke tankene, noe som jo er enklere sagt enn gjort. Håper morgedagen blir bedre, klem ❤

      1. Føler meg ikke mye sterk nå men det kan jo bare bli bedre, jeg gjør så godt jeg kan og se det beste med livet hver dag men det er en kamp mot alt det mørke. Jeg leter hver dag etter de lysglimtene, ja jeg bruker det også for hva det er verdt.

        Dagen i dag har vært litt bedre men langt unna bra.

        Ønsker deg en kjempefin kveld, og tusen takk du veit hva jeg mener håper jeg.

        Klem fra meg til deg.

    2. Hva er det du gråter for Aud Marit? Det kan jo være bra og gråte også, men trist om du gråter fordi du ikke har det noe særlig bra. Jeg liker også å gå tur når det er skikkelig “uvær”, får blåst hodet litt, det er godt!
      Håper du har det bedre i dag, trøsteklem til deg!

      1. Jeg har det ikke spesielt bra alt er svart om dagen. Jeg elsker å gå tur når det snør og blåser, da er det ikke så mange andre som er ute som kan se hvor vondt jeg har det.

        Nei ikke noe særlig bedre i dag, men det må jo bare gå det også.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg