Tiden flyr fort og månedene flyr fra meg.

 

 

 

I dag skriver vi 03.08 og det er faktisk bare fire måneder til vi er i desember og den 03.12 så er det min 50 års dag. Ja det er fire måneder til vil noen si men går månedene like fort som de har gjort til nå så er det ikke lenge igjen.

Den desember dagen skal ikke jeg feire for det er jo bare ett tall, jeg må jo feire den alene så det blir sikkert bare kjøpt en kake som jeg selv skal spise,  kan jo hende jeg tenner er lys den dagen ja for det er jo i adventstiden. Ellers så skal den dagen gå som den pleier stilt og rolig forbi, jeg har aldri hatt noen fødselsdags feiring med andre enn familien.

Ja nok om det for nå er det sensommer og jeg og Elvis gutten skal ut på morgentur og høre fuglene kvitre i sommersolen.

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg