Tiden er vel inne for å finne senga.

 

 

 

Ja nå skal jeg snart finne senga og håpe på at den stillheten som er i bygget nå holder, er jo etter 01.15 som levenet pleier å starte men foreløpig så er det helt stille.

 

Nå er jeg så trøtt og sliten at jeg ikke klarer å holde øynene åpne lenger, men skal prøve å få skrevet ferdig dette innlegget så jeg får inn den siste oppdateringen i dag haha.

 

Med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg