Tiden er inne for å finne sengehalmen her i gården.

 

 

 

Ja nå skal jeg finne senga her i gården for nå er jeg så sliten i hode og kjempe trøtt, får jo bare håpe at en får noen timers søvn. Jeg skal iallefall ikke sette noen alarm på mobilen så jeg kan sove så lenge jeg vill i morgen, jeg pleier å sette alarmen på til senest klokken 08.00 i helgene men ikke i morgen. For i morgen har en vel lov til å sove litt lengre enn det man pleier det er jo søndag og det er jo kvinnedagen i morgen og som kvinne har man vel lov til å sove så lenge jeg kan.

 

Er jo ikke sikkert jeg sover så veldig lenge, men det er vel lov og håpe på noen timer ekstra. Nå skal jeg bare skrive ferdig dette innlegget, så skal jeg kneble beinhaugen og ta en titt på baksiden av øyenlokkene og se om jeg får sove med en gang. For nå er jeg så trøtt og sliten at øynene mine glir igjen hele tiden så det tar så lang tid å skrive dette innlegget, med disse ordene så ønsker jeg deg en riktig god natt og sov godt alle sammen for det fortjener dere.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg