Tiden er den eneste som har vett til å gå.

Reklame | EMP

 

 

 

Natten ble lang i natt fikk jo ikke sove så da fant jeg ut at jeg skulle legge ut ett innlegg med noen artige klokker og en dørmatte som jeg syntes var fin da, den ene klokken passet bra til meg i natt eller kanskje to. De to andre tingene syntes jeg var fine som dørmatta og den siste gullfargede klokken, skal snart sette på tv og legge meg på sofaen å se om jeg får sove litt i allefall hvis ikke så kan jeg i det minste slappe av litt det hjelper i allefall litt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

Veggur i glass – I’m Late Anyway! -Veggur – multicolor//Baklengsklokke – -Veggur – multicolor//Pusheen – Hi -Dørmatte – flerfarget//Veggur i glass – Ouija -Veggur – multicolor

 

 

2 kommentarer
    1. Klikket på produktene, og de var fine. Synd at du ikke fikk sove. Jeg sovnet helt utslitt etter å ha vasket soverom og bad i går. Skal i gang med resten av huset, men kaffe først. Fikk en mail om garn salg. Så her ble det masse garn. Tenker å strikke noen tøfler i julegaver. Gode og varme er de for folk som fryser fælt på beina. Så flott å lese om fisketuren og at det ble god og sprøstekt ørret i panna. Nydelig mat er det. Bading ble det og på deg. Godt at du har ei venninne som du hjelper, og får både kaffe og en god prat med. Vi måtte hjelpe min venninne som hadde kjøpt seg ny seng og uten tilhenger så trengte hun hjelp. Det fikk ho. Venner hjelper hverandre. Klem til deg fra meg.

      1. Takk for klikkene, ja jeg syntes de var kule og fine.

        Fikk ikke sove for det var full disco ute på gangveien utenfor soveromsvinduet mitt, kjedelig men sant.

        Enda jeg hadde trent bakkeløp i en time og jogget hjem, var faktisk veldig sliten selv men blir jeg vekket så får jeg ikke sove igjen ble med fem minutter i natt.

        Godt du fikk sove i natt for det må faktisk til for å fungere dagen etter, gjør du vår/sommer rengjøringen unna nå.

        Så godt at du fikk mye garn i hus, ja slike ull tøfler er kjempe gode å ha når man er frossen på føttene. Ja det ble en fin fisketur med god fangst, nam nam sprøstekt ørret er kjempegodt beste jeg veit ja fisk i det hele tatt er kjempegodt liker den best stekt eller bakt i stek ovnen helt nydelig er det med alt tilbehør.

        Ja hun er god å ha ellers hadde jeg ikke hatt noen, ja og så føler en at en er til nytte og ikke minst kaffe og noen å prate med. God hun fikk hjelp av dere da for det hadde jo vært for tungt og bære den kunne jo satt hjul på senga da men noe tungvint og få den med seg uansett haha.

        Ja venner er jo fine å lette om å be om hjelp.

        Ønsker deg en kjempefin lørdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg