Tid for senga nå? Ja det er det.

 

 

 

Ja nå er det på tide å finne senga her i gården, for nå er jeg så trøtt at jeg snart ikke ser hva jeg skriver. Skal ta meg en tur ut med lille Elvis gutten min, sånn at han får gjort det han skal før vi tar kvelden og vi skal ut i det fine snøværet her ute.

 

Ja og jeg kan legge meg med ett smil om munnen, for i kveld så vant Rosenborg kampen mot Bodø glimt. Det var jo utrolig synd det med at nesten alle Rosenborg suporterne gikk til pause grunnet bluss som ble brukt enda det ikke var lov i dag, jeg syntes det var synd  at de gikk i protest etter at en ble tatt med av politiet var det ikke lov med bluss i dag så var det ikke lov og det viste de alle sammen for det var tatt opp på et møte med kjernen før kamp.

 

Hurra i morgen er det mandag den beste dagen i uka.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg