Tid for en liten oppdatering, bedre sent enn aldri.

 

 

 

 

 

Det har faktisk vært en fin dag, vært på tur i dag også på turen fant jeg litt tomflasker ingen store mengder men litt.

 

 

Nå har jeg gjort klar middagen til i morgen har kokt opp grønnsaker og kjøttet, skal ha lapskaus og da må jo noe gjøres klar og forberedes sånn at det bare er å slenge over kjelen i morgen. Gidder ikke sulten som en ulv og skal begynne å kutte opp grønnsakene og kokke opp kjøttet da, så jeg gjorde det i kveld da er det jo bare å slenge over kjelen og varme den opp og spise.

 

 

Jeg har også sett på håndballkamp og fotballkamp i dag, er så godt at slik sport har startet på tv igjen er så kjedelig å se repriser hele tiden.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Takk for god bedring vibber. Lungebetennelse er noe herk. Men skal ta vaksine mot det når jeg blir frisk.Hvor lurt og ordne med med tilbehøret til lapskaus dagen før. Er nydelig god mat. Kjøpte en svineknoke når de hadde på tilbud. Tenker at det går så fint hos tannlegen og du slipper smertene. Ønsker deg en god helg, og i kveld må vi se på fotballkamp Norge – Tyrkia. Klem til deg fra meg.

      1. Bare kos det. Ja lungebetennelse er ikke noe moro, håper du blir fort frisk igjen og får tatt den vaksinen. Ja det var veldig lurt for jeg veit med meg selv at jeg er så sulten når det er middagstid at å stå med alt det da er bare tull.

        Ja det gikk fint hos tannlegen og det er så godt når det er gjort, er litt vondt nå men ikke så ille som det har vært.

        Ja den kampen skal jeg se blir spennende å se hvordan det går.

        Ønsker deg en vidunderlig dag og en kjempefin helg.

        Klem fra meg til deg.

        1. Ha ei fin helg, her pøser det ned, har laga en pizza deig, nå skal jeg treffe en venninne på kafé, alltid kjekt det, håper de vonde tankene dine er reduserte, klem fra meg

          1. Helgen blir nok fin den får jeg håpe, ønsker deg også en kjempefin helg. Pizzaen var nok kjempegod tenker jeg, og du hadde ett hyggelig treff på kafeen. De vonde tankene kommer og går de men de kommer mest.

            Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg