Tid for å kalle en dag en dag.

Reklame | EMP.

 

 

 

Nå har nå dagen gått over til natt så nå er det på tide å finne senga her i gården, blir nok ikke så veldig vanskelig å finne roen for nå er jeg aldeles utslitt etter mye som må utrettes i løpet av en dag.

 

Nå skal jeg bare skrive dette innlegget skrives ferdig så skal jeg slå av alt lys her i huset, så skal jeg slå på ett lys og det er på soverommet sånn at jeg ser hva jeg driver med der inne også. Så skal jeg lese litt før han Jon Blund tar over, i kveld kommer han nok fort så det blir ikke mange sidene jeg får lest.

 

Med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt å sov så godt det skal i alle fall jeg gjøre.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

Lama – No Probllama – Kopp som endrer motiv ved varme -Kopp – svart//Nemesis Now – Toxic Waste-krus -Kopp – gul//Winnie The Pooh – It´s a wonderful world! -Sengetøy – flerfarget

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg