Tenkte jeg skulle selge bildene mine, har bare to ferdige.

Reklame | Aud-Marit egne bilder.

 

 

 

Jeg har tenkt i hele dag om jeg skulle prøve og selge mine to første selv malte bilder, var ikke sikker på om jeg turte for jeg er ikke den flinkeste maleren. Jeg har malt ut noen tanker og følelser i disse to bildene, er det noen som vil kjøpe dem men er det det så er det bare å legge inn det dere syntes de er verdt i kommentarfeltet det er der budrunden vil foregå.

 

 

Dette er bilde nummer en gir du bud på det så må du skrive nr 1 og det du ønsker å gi for det.

 

 

Eller dette som er nummer 2 så gjør du det samme som på nummer 1. Vil du gi bud på begge så skriver du det i kommentarfeltet. Det er ingen kjøpe plikt det er bare ett forsøk på å få dem bort eller solgt som det heter.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
        1. Ok, blir litt for smått for meg. Er nemlig på jakt etter et bilde til den ene veggen på nettbutikken, og jeg syns det første bildet ditt var så fint at jeg hadde betalt 500 kroner for det hvis det hadde vært i størrelse A3 🙂

          1. Det er A5 det første bilde så da er det akkurat litt for lite, det var jo synd driver med ett som ikke er ferdig men det tror jeg er akkurat for stort.

            Ønsker deg en kjempefin torsdag.

            Klem fra meg til deg.

            1. Jeg har bare en størrelse på lerretene jeg har igjen, det er 28×35 så det blir litt vanskelig for jeg får ikke tak i noe annet før det åpner opp igjen. Så da må det være på denne størrelsen hvis han trenger det fort.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg