Tenk nå er det 2 måneder til 2 juledag.

Reklame | Cellbes

 

 

 

Det er vel noen som syntes det er for tidlig og starte å se seg rundt etter pentøy til julaften, men er det det noen liker å planlegge og ha alt klart til dagen lenge før sånn at alt er i boks så en trenger jo ikke å tenke mer på det.

 

Jeg veit hva jeg skal ha på meg enten skal jeg ha på meg det jeg brukte på konfirmasjonen til min sønn, eller så blir det bare å ha på meg pysjen på kvelden for det blir jo bare meg som skal være her så da er det jo ingen som ser hva jeg har på meg.

 

Hadde vært veldig koselig å kanskje pynte seg litt bare for å gjøre det, jeg veit ikke enda men det blir ett av to.

 

Har lagt ved en klikk, klikk med noen tips om hva en kan ha på seg, eller bare litt inspirasjon til pentøy med tilbehør.

 

 

Takk  for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

 

 

 

Rieker//Happy Holly//Tamaris//Cellbes//Soyaconcept

2 kommentarer
    1. Ønsker deg ei god natt!!
      ps. hvilken størrelse bruker du??
      Holder på å rydde i skapet. Skjønner ikke at alle klærne mine krymper der. 😛

      1. Ønsker deg også en riktig god natt, håper du får en god natts søvn det skal i alle fall jeg få.

        Jeg bruker L. (42) noen ganger større.

        Ja det er rart med det jeg har også det problemet.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg