Tenk at jeg hadde mulighet til å handle litt på en lørdag.

 

 

 

 

Ja det ser vel litt rar ut den overskriften men slik er det, jeg har aldri kunnet handlet inn noe på en lørdag for da har det som oftest vært tomt på kontoen men ikke denne gangen. Det var kjempegodt å  det har vel med at jeg ikke kjøpte meg noe røyk, det har jeg ikke gjort siden mandag da kjøpte jeg 20 pakning som ikke er tom enda.

 

Så i kveld blir det taco og det gleder jeg meg til har ikke hatt det siden julaften, veit at mange har det hver fredag men det har ikke jeg.

 

Har også vært på tur i dag men som alltid så hadde jeg ikke med meg mobilen så jeg fikk ikke tatt noen bilder, men det gikk greit for det var ikke lange turen jeg gikk var lang nok i dag for formen er ikke helt på topp enda etter tredje dose vaksine på onsdagen. Men det er da bedre enn den var på onsdagskveld og torsdag, så det går da framover der også.

 

Nå sitter jeg bare og koper på tv skal se på idrettsgallaen en stund, det er jo hver gang vi møtes også i kveld men den kommer i reprise i morgen så da kan jeg se det da i stede.

 

Lurer på om jeg skal finne fram ett pledd og slenge meg på sofaen, bare for å slappe av litt men det er ikke sikkert jeg gjør det bare kanskje.

 

Lag deg en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Så bra. Du er godt i gang med å slutte å røyke. Det er et flott mål du har satt deg. Sitter her og venter på Dagsrevyen jeg. Klem fra meg og fin kveld.

      1. Ja jeg er godt i gang med røykestoppen min skal bli godt å bli kvitt den ille luktende pinnen ikke minst, godt er det ikke lenger heller så da er det godt å bare slutte. Ja det var ett flott mål og det når jeg med god margin for jeg regnet med at jeg kom til å slutte innen 1 februar, er jo kommet så langt at jeg tar min siste innen midten av januar og det gleder jeg meg til.

        Nå har jeg sett på dagsrevyen så nå er det lotto og idrettsgalla.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

          1. Jeg fant fram pleddet jeg og ja det er godt med en pause på sofaen, har kost meg veldig med tacoen i kveld.

            Ønsker deg en kjempefin lørdagskveld.

            Klem fra meg til deg.

    2. Taco er kjempegodt. Krydder blander jeg selv,men denne gang var det morro å prøve et nytt krydder som jeg kjøpte hos selveste kokken. Den er knallgod.
      Prøvd i noen dager å kommentere her men noe skjer som vanlig. Satser på at det skal gå gjennom i dag. Godt å høre at det går fremover med røykeslutten og du er kjempeflink!

      Ha en fin søndag. Klem til deg fra meg.

      1. Taco er godt ja det er knallgodt, jeg bruker min vri er ikke sånn krydder menneske. Har ikke hatt mulighet til å bestille noe hos selveste kokken enda, skal prøve å få spart litt så jeg kan det etter hvert.

        Ja det er stor framgang når det gjelder røykeslutten min, i morgen skal jeg ikke kjøpe røyk for jeg klarer meg med det jeg har og blir den tom så er det slutt.

        Ønsker deg en kjempefin søndag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg