Tanker som kverner rundt i hodet mitt om dagen.

 

 

Har man ikke lov og kose seg når man lever av trygd fra NAV, her i byen så får man faktisk ikke sitte på kafe uten og få kommentarer som dette kan du gjøre men å gjøre ett arbeidsslag det kan du ikke. Min sykdom setter en stopper for det og jobbe selv om jeg vil det mer enn noe annet, og da skal man vel ikke bli sett ned på om man tar en kaffe kopp ute på kafe med en venninne eller venn. Kan ikke folk tenke seg om før de sier om folk, jeg skal ikke slutte og gå på kafe bare for at folk har vondt av at jeg er der det er ikke jeg som har problemer det er dem som slenger kommentarer til oss.

 

Og etter disse dagers NAV nyheter er mine tanker har ikke vi som får trygd fra dem ikke lov til å dra på ferie, er greit for meg for jeg skal ikke dra noen steder. Er uføretrygdet på grunn av sykdom er jo ikke en lat snylter jeg betaler min skatt som alle andre, betaler til og med mer skatt på uføretrygden enn jeg gjorde når jeg jobbet ja vi bidrar i felleskassa som de som har full jobb så ikke se ned på oss om vi går på kafe hver tredje måned og drikker kaffe og kanskje tar et kakestykke er det farlig om jeg er sosial en gang i blant.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg